28 Ağustos 2013 Çarşamba

İnci Sözlük Hikayesi - Playstation Salonunu Bok Bastı

evet beyler geçen yazdı denize gitmiştik falan tatilden eve döndüğüm gibi arkadaşla buluştum pes atmaya denizden enfeksiyon kapmıştım malum motor falan bozuldu ama piç beni öyle bir gaza getirdi ki neyse dedim sikicem götünü biraz uzak bi yere gittik ben tabi unuttum motoru maçın tutkulu heyecanındayım o sırada kıpraşmalar hissettim
sanki karnımda sistem karşıtı bir örgüt var ve dükkanları taşlıyo gibiydi küçük bir kıvılcımdı ama bir volkan misali patlıcağını biliyodum
sonra baktım golleri yiyince bende maça odaklandım tam o sırada fitil ateşlenmişti amına koyim bir ağrı girdi oracıkta doğurcam sandım ben bi su dökmeye gidiyom dedim arkadaşa samimi bir şekilde söyledim çok utanırım amk evim dışında bir yerde sıçmaya bide tuvalet çok dipte yani bok suya düşerkenki ses bile yankılanır amk ben girdim işte boşaltım yapıyorum midemde bulanıyo fena kapmışız mikrobu götüm klozette ağzım lavoboda sıçarken kusmayı bekliyorum arkadaş bağırıyo hadi olum nerde kaldın bende kıvırıyorum manitayla mesajlaşıyoruz falan uzun sürdü biraz sonra tam götümü silmiş ve o rahatlamanın verdiği özgüvenle kalkarken salonun sahibi seslendi kardeşim büyük mü yapıyosun küçük mü ?? evet beyler ne diyeceğimi şaşırdım ama ben canımı kurtarmıştım o ağrıdan daha kötü bişey olamazdı düşüncesiyle büyüğü abi dedim adam haykırdı bildiğin amına koyim ödüm götüme girdi tamda o sırada sifonu çektim tuvalet tıkalıymış yeni yapılan yer bide beyler ilk siftahi ben yaptım amına koyim adam aç kapıyı demeden sular yükselmeye başladı beyler açtım kapıyı boklar sanki arşa yükselcekmiş gibi nasıl gidiyolar varya kapıdan dışarı çıktılar millet olduğu yerde kustu amk biri manitasını getirmiş oynuyodu manita bayıldı oracıkta herkes sanki hollywood misali bir yaratık görmüş gibi kaçıyordu ama heryer bok beyler arkadaşda sıçtı gülmekten bildiğin sıçtı adam bağırınıyo utanma yokmu lan sizde ben başkalarının tuvaletinde işemeye utanıyom herif geldi boka buladı yeni mekanı ben o kızarıklığın verdiği ateşle olduğum gibi koştum beyler nası koşmak ama bir yandan ağlıyorum bi yandan biraz kalmış hala donuma sıçıyorum sonra eve gittim ve fifa menajerlikte galatasarayı şampiyonlar ligi şampiyonu yaptım
yazar: chestlich

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder