26 Ağustos 2013 Pazartesi

Doz Deneyimi 1 : White Crosses

Evet arkadaşlar biraz önce WHITE CROSSES dozunu denedim ve size anlatmak istedim fakat bu dozu anlatmak o kadarda kolay değil çünkü gerçekten çok farklı neler olduğunu kelimelerle anlatmak imkansız gibi neyse yinede deneyeyim belki azda olsa anlatabilirim :) . 





Dozu açtım , uzandım . Diğer dozlardan farklı olarak bu dozun sesi insanın başını ağrıtmıyor.  Dozu dinlemeye başlamadan önce biraz huzursuzdum yani kendimi fazla iyi hissetmiyordum doz başlayınca önce yavaş yavaş hissizleşmeye başladım ama bu 2-3 dakika falan sonra olmaya başladı yani öyle tahmin ediyorum çünkü kaç dakika olduğuna bakmadım . Sonra iyice rahatlayıp kendimi sadece doza kaptırdım hayatımın en huzurlu anlarıydı sanki herşeyi unuttum gözlerim kapalı vücudumu organ organ yani mesela kolumu bacağımı değilde tam olarak bütün hissediyordum sanki düpdüz birşeymişim gibi bunu okurken büyük ihtimalle anlamayacaksınız fakat dozu kullanınca gerçekten ne demeye çalıştığım hakkında fikriniz olacak . Neyse devam edelim doz biraz daha ilerleyince artık aklınızda düşünce vb hiçbirşey kalmıyor doz sizi alıyor ve istediği gibi yönlendiriyor bende gözlerim kapalıykenki karanlık varya işte o karanlıkta bir nokta oluştu o noktaya odaklanınca birden o nokta büyüyerek kendi etrafında dönmeye başlayıp harika bir his uyandırdı son dakikalara doğru doz yavaşladı ve içime öyle bir huzur dolduki saatlerce öyle kalabilirdim , doz bittiğinde gülümseyerek yerimden kalktım :) Aslında bu doz anlatılmaz yazımın başındada dediğim gibi ne kadar anlatmaya çalışsamda kötü anlattım denemeden bilemezsiniz :) 

- RestLess


1 yorum: